Monday, July 4, 2016

Cystone 216






+

Distruge calculii si ii elimina din tractul urinar. Réduire concentratia de substante din soins se formeaza calculii, prevenind formarea postoperatorie un acestora. antibactérienne, antiseptique si antiinflamator de Prin, este benefic dans infectiile urinare, inlaturand disconfortul si simptomele dureroase Asociate acestei afectiuni. Ingrediente: didymocarpus pedicellata - Substantele vente actif sunt eficiente dans distrugerea si eliminarea calculilor urinari. Numele sau din sanskrita se traduce prin soins de cel sfarama Pietrele. Saxifraga ligulata - Poseda proprietati diuretice si dizolva calculii urinari. Rubia cordifolia (Roiba indiana) - Radacinile vente au proprietati antibacteriene si antioxidante. Ajuta la dizolvarea calculilor din tractul urinar, facilitand eliminarea lor. Principalii sai constituenti au si propietati antiinflamatorii. Cyperus scariosus (varietate de caprisor) - Tuberculii sai au proprietati astringente si diuretice. Est antiinflamator efect, fiind utilizanta dans urinare infectiile. Achyranthes aspera (agitation) - Y efect astringent si diurétique. Semintele sunt folosite dans edemele renale. Vernonia cinerea (Vernonia) - Êtes-efect antiinflamator si este folosita dans colicilor Fournisseur de: Traitement intestinale si un disuriei (urinare dificila). Atentionare: NU este indiqu dans uropatie obstructiva sau litiaza cu lithiase mai de mari 7 mm, hématurie masiva si insuficienta renala. Administrare: Dozaj adulti: - Calculi urinari: 2 tb de 2 ori pe zi timp de 4-6 luni sau pana cand calculii sunt Eliminati - Infectii urinare (ca adjvant): 2 tb de 2 ori pe zi timp de 10-14 zile - colica renala (ca adjuvant): 2 tb de 2 ori pe zi - Prevenirea recurentei calculilor urinari: 1 tb de 2 ori pe zi timp de 4-5 luni dupa eliminarea calculilor - Recuranta infectiilor tractului urinar: 1 tb de 2 ori pe zi timp saptamani de 6-12. Dozaj copii 6 ani peste: jumatate din doza de adulti. Precautii: Desi Cystone a fost administrat timp indelungat la femeile insarcinate sau dans perioada de alaptare, fara un raporta reactii adverse, se recomanda administrarea produsului sous supravegherea medicului. Efecte défavorable, contraindicatii sau interactiuni cu alte médicamente nu exista, daca se administreaza conforme recomandarilor. Prezentare: 60 tablete Tag-uri: urinari calculi diurétique litiaza renala Facem eforturi permanente pentru un pastra acuratetea informatiilor pentru prezentarea Cystone - Himalaya. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia, Pretul sau prospectul Cystone - Himalaya pot fi de catre producator modification du retrait fara preaviz sau pot contine erori de operare. Cystone - Himalaya sont Certificatul de conformitate la producator sau distributeur. 5082 persoane au fost interesate de produsul Cystone - Himalaya. Alte produse Afectiuni génito-urinare Colica renala Sfatul Farmacistului frecventa cardiaca Bebelus Buna Ziua. Am fost cu fetita la varsta de 2 luni 3 sapti la non consultation cardiologique pt aviz tratament propanolol pt angiom baignoire. Ovare inflamate Am aflat ca am ovarele putin inflamate si am Urmat non tratament cu Antibiotice si antispastice (prescrise de médecin) timp de. Fimoza Salut. Am o soins de problema am crezut ca se va rezolva dans timp. Dans momentul erectiei penisul nu mi se decaloteaza complet. En t. Tratament Buna Ziua. Am nceput tratamentul cu tergynan ovule. Pot ntreii sexuale neprotejate Mentionez ca suis pri. NuvaRing Buna ziua. as avea si eu o mica problema. in données de 13 mai seara mi un venit ciclu si am folosit NuvaRing inelul dupa o luna de. Buna de ziua de Problema, As avea o intrebare Legata de contacts non sexuelle. Eu si prietena mea am avut contacts semaine endul sexuelle trecut. Ejaculare precoce Buna Ziua, am 38 ani si am Probleme cu ejacularea precoce, dupa 1-2 min de la penetrare ejaculez asta se intampla de mult tim. durere jos Buna. comme doridaca se poate sa ma ajutati si pe moi cu non sfat si ceva médicamente. prietena mea sont urmatoarea problema: à. Anticonceptionalele si antibioticul Buna Ziua Iau anticonceptionale Stodette si sunt dans perioada unui tratament cu Ciprofloxacina. Am avut relatii neprotejate si. Glosodinia Ce tratament trebuie sa fac pentru un scapa de senzatia de Arsura pe soins o h à Gura Am facut teste pentru un Vedea daca h. Social




No comments:

Post a Comment